قیر موزیک: دانلود آهنگ | دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید,آهنگ جدید ایرانی,موزیک ویدیو جدید,دانلود فول آلبوم,دانلود آهنگ خارجی,دانلود موزیک بیکلام جدید,دانلود فیلم ایرانی,دانلود سریال ایرانی جدید.

قیر موزیک: دانلود آهنگ | دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید,آهنگ جدید ایرانی,موزیک ویدیو جدید,دانلود فول آلبوم,دانلود آهنگ خارجی,دانلود موزیک بیکلام جدید,دانلود فیلم ایرانی,دانلود سریال ایرانی جدید.

قیر موزیک: دانلود آهنگ | دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید,آهنگ جدید ایرانی,موزیک ویدیو جدید,دانلود فول آلبوم,دانلود آهنگ خارجی,دانلود موزیک بیکلام جدید,دانلود فیلم ایرانی,دانلود سریال ایرانی جدید.

بایگانی

آهنگ جدید ابوالفضل احمدیان به نام شب یلدا 99 + دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید ابوالفضل احمدیان به نام شب یلدا

Abolfazl Ahmadian - Shabe Yalda

 

دانلود آهنگ جدید ابوالفضل احمدیان شب یلدا

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب بروید ...

 

لوازم جانبی موبایل

 

 

 متن ترانه ابوالفضل احمدیان به نام شب یلدا
بعد از اینکه اومدی حال دلم عوض شده
پیش تو هر روز و هر لحظه برام تولده
بعد از اینکه اومدی حال و هوا دریاییه
تو بیا کنار من، تموم شه این تنهاییه

امروزم به کنار
همه روزای من از موی تو دریایی شد
موج مویت به کنار
کاش آغوش تو آرامش فردا میشد
آغوشت به کنار
کاش هر شب به کنارت شب یلدا میشد

من و ساحل من و چشمات من و شوق خنده هات
دنبالت میام تو ساحل هر جا باشه رد پات
تو نگاهم میکنی میفهمی آرزوم شدی
دستتو بذار تو دستم بسه فکر بیخودی

امروزم به کنار
همه روزای من از موی تو دریایی شد
موج مویت به کنار
کاش آغوش تو آرامش فردا میشد
آغوشت به کنار
کاش هر شب به کنارت شب یلدا میشد
شب یلدا به کنار

 

دانلود آهنگ

 

 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۹/۰۹/۲۷
  • ۹۷۵ نمایش
  • قیر موزیک نیلوفر مرتضوی

آهنگ جدید ابوالفضل احمدیان

آهنگ شب یلدا

اهنگ شب یلدا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی